2/12/2013

Vrijeme je za "Pinterest" ?!


Pinterest nekima i nije novost, nekima pak jeste, u svakom slučaju Pinterest bilježi veliki rast, znalo bh. društvo nešto o njemu ili ne. Naime, Pinterest se od decembra 2011. do aprila 2012. godine već nalazio među šest najposjećenijih društvenih mreža na svijetu. Pinterest je zapravo virtualna ploča koja vam nudi mogućnost pinnanja slika ili linkova na neke proizvode koji su vama interesantni. Pinterest sebi možete organizirati prema vlastitim interesima pa tako možete imati virtuelnu ploču za odjeću koju volite, putovanja, hranu,  tehnologiju i slično. Ova društvena mreža trenutno ima samo 16 zaposlenika, što nikako ne umanjuje njenu prodornost u svijet društvenih medija. Pinterest je najbrže rastuća nezavisna stranica po broju jedinstvenih posjetitelja mjesečno u SAD u i koriste ga većinom žene. Pitate se zašto koristiti Pinterest? Prije svega, ukoliko se bavite marketingom, odnosima s javnošću i slično, te ako želite da pratite svjetske trendove, Pinterest je poželjan, ako ne i neophodan. Ukoliko vam je ženska populacija ciljna skupina, onda je ova mreža idealna za vas – 87 posto žena naspram 13 posto muškaraca sasvim je valjan razlog da počnete koristiti Pinterest. Pinterest sve više istupa kao efikasan marketinški alat za promovisanje raznih proizvoda.

Kao što Facebook ima svoj Like, a Twitter svoj Follow, tako Pinterest ima tri termina koja se moraju razumjeti. Board  predstavlja tablu na kojoj  se nalaze svi vaši pinovi. Pin predstavlja fotografiju koja se dodaje na Pinterest sa mreže, nekog drugog sitea ili sa vašeg kompjutera. Uz fotografiju uvek možete napisati opis. Kompanije upravo na taj način reklamiraju svoje proizvode, postavljajući fotografiju proizvoda, dok u opis postavljaju link ka siteu. Repin  predstavlja najefikasniji način da se sadržaj dalje širi. Dobra stvar kod ove društvene mreže jeste što možete “repinovati” sadržaj sa samog Pinteresta, od različitih korisnika, a instaliranjem posebnog alata u Toolbaru možete “pinovati” i sa drugih sajtova. Na Pinterestu važi pravilo „da slika vrijedi hiljadu riječi“. U svakom slučaju, sav “pinovani” sadržaj sa svih strana raspoređujete u svoje table i tako pravite kolaž koji drugima može opisati kakva su vam interesovanja. Za aktivaciju naloga treba samo poslati zahtev za uključenje direktno Pinterestu ili nekom od članova i dobit ćete dozvolu da zakoračite u ovu društvenu mrežu i putem već postojećih naloga na Facebook-u ili Twitter-u upoznate se sa nečijim kreativnim sklonostima koje mogu inspirisati i vas same.

Pinterest je za razliku od svih drugih društvenih mreža mnogo vizualniji i transparentniji za korisnike. Lakše je pronalaziti nove sadržaje, pratiti ih i preuzimati. Za brandove je Pinterest još jedan novi teritoriji za komunikaciju. Od drugih društvenih mreža razlikuje se u  tome da na Facebooku ili Twitteru, na primjer, pratimo sve o nekom brandu, dok na Pinterestu možete pratiti samo neke segmente branda (boardove) koji su vam posebno zanimljivi. „Na primjer modni brandovi – mi ako želimo možemo pratiti samo njegov board accesorisea, što znači da me neće bombardirati s informacijama o ženskoj odjeći ili muškoj odjeći, jer mene samo zanimaju cipele“ , ističe kreativni direktor digitalne agencije Brlog , Tin Kadoić u tekstu za regionalni portal Media Marketing. Pinterest je brandovima ponudio novu metodu organiziranja i prezentacije, koja je primarno vizualna te je apsolutno sve podređeno tim vizualima, dok su dizajn, komentari, lajkovi i pinovi u drugom planu. 

Nema komentara:

Objavi komentar