Pinterest nekima i nije novost,
nekima pak jeste, u svakom slučaju Pinterest bilježi veliki rast, znalo bh. društvo
nešto o njemu ili ne. Naime, Pinterest se od decembra 2011. do aprila 2012. godine
već nalazio među šest najposjećenijih društvenih mreža na svijetu. Pinterest je zapravo virtualna ploča koja vam
nudi mogućnost pinnanja slika
ili linkova na neke proizvode koji su vama interesantni. Pinterest sebi možete
organizirati prema vlastitim interesima pa tako možete imati virtuelnu ploču za
odjeću koju volite, putovanja, hranu, tehnologiju i slično. Ova društvena mreža
trenutno ima samo 16 zaposlenika, što nikako ne umanjuje njenu prodornost u
svijet društvenih medija. Pinterest je najbrže rastuća nezavisna stranica po
broju jedinstvenih posjetitelja mjesečno u SAD u i koriste ga većinom žene.
Pitate se zašto koristiti Pinterest? Prije svega, ukoliko se bavite
marketingom, odnosima s javnošću i slično, te ako želite da pratite svjetske
trendove, Pinterest je poželjan, ako ne i neophodan. Ukoliko vam je ženska populacija ciljna skupina, onda je ova mreža
idealna za vas – 87 posto žena naspram 13 posto muškaraca sasvim je valjan
razlog da počnete koristiti Pinterest. Pinterest
sve više istupa kao efikasan marketinški alat za promovisanje raznih proizvoda.
Kao što Facebook ima svoj Like, a Twitter svoj Follow,
tako Pinterest ima tri termina koja se moraju razumjeti. Board predstavlja tablu na kojoj se nalaze svi vaši pinovi. Pin predstavlja
fotografiju koja se dodaje na Pinterest sa mreže, nekog drugog sitea ili sa
vašeg kompjutera. Uz fotografiju uvek možete napisati opis. Kompanije upravo na
taj način reklamiraju svoje proizvode, postavljajući fotografiju proizvoda, dok
u opis postavljaju link ka siteu. Repin predstavlja najefikasniji način da se
sadržaj dalje širi. Dobra stvar kod ove
društvene mreže jeste što možete “repinovati” sadržaj sa samog Pinteresta, od
različitih korisnika, a instaliranjem posebnog alata u Toolbaru možete
“pinovati” i sa drugih sajtova. Na Pinterestu važi pravilo „da slika vrijedi
hiljadu riječi“. U svakom slučaju, sav
“pinovani” sadržaj sa svih strana raspoređujete u svoje table i tako pravite
kolaž koji drugima može opisati kakva su vam interesovanja. Za aktivaciju naloga
treba samo poslati zahtev za uključenje direktno Pinterestu ili nekom od
članova i dobit ćete dozvolu da zakoračite u ovu društvenu mrežu i putem već
postojećih naloga na Facebook-u ili Twitter-u upoznate se sa nečijim kreativnim
sklonostima koje mogu inspirisati i vas same.
Pinterest je za razliku od svih drugih društvenih mreža mnogo vizualniji i transparentniji za korisnike. Lakše je pronalaziti nove sadržaje, pratiti ih i preuzimati. Za brandove je Pinterest još jedan novi teritoriji za komunikaciju. Od drugih društvenih mreža razlikuje se u tome da na Facebooku ili Twitteru, na primjer, pratimo sve o nekom brandu, dok na Pinterestu možete pratiti samo neke segmente branda (boardove) koji su vam posebno zanimljivi. „Na primjer modni brandovi – mi ako želimo možemo pratiti samo njegov board accesorisea, što znači da me neće bombardirati s informacijama o ženskoj odjeći ili muškoj odjeći, jer mene samo zanimaju cipele“ , ističe kreativni direktor digitalne agencije Brlog , Tin Kadoić u tekstu za regionalni portal Media Marketing. Pinterest je brandovima ponudio novu metodu organiziranja i prezentacije, koja je primarno vizualna te je apsolutno sve podređeno tim vizualima, dok su dizajn, komentari, lajkovi i pinovi u drugom planu.
Nema komentara:
Objavi komentar