Šta to čini anatomiju branda? Zanimljiva ilustracija govori nam da se radi o sljedećem: strategija, upravljanje ugledom/reputacijom, komunikacija, imidž, pozicioniranje, svježina, vizija, analiza, povjerenje, doseg i kreativnost.
Krenut ćemo od strategije. Vašem brandu je potreban strateški plan, a pri tome je potrebno voditi računa o tome da oni brendovi koji prepoznaju tržišne trendove i odgovaraju zahtjevima potrošača brže uspijevaju. Druga bitna stavka je upravljanje reputacijom. Svakako mnogo je teže očuvati i održati reputaciju nego je izgraditi, stoga je bitno aktivno slušanje kao ključ razumijevanja šta ljudi misle o vašem brandu. Komunikacija je treća bitna stavka, a njena važnost i zahtjev jeste u tome da ona mora biti u skladu sa ključnim vrijednostima branda. Imidž je svakako neizostavan dio svakog branda, prema tome on bi trebao da bude pprofesionalan, dosljedan, i impresivan ljudima.
Za dobro pozicioniranje branda bitno je pronaći jedinstvenu tačku na tržištu, što je zapravo osnovna podloga za vaš brand. Također, uvijek je potrebno održavati brand "svježim" u očima javnosti i to objavljivanjem novih relevantnih sadržaja. Bez vizije nema napretka, pa prema tome strateška i realistična vizija pomaže da se vaš brand kreće naprijed. Analizu ni u kom trenutku ne treba zapostaviti da biste "ostali u igri", kao ni izigrati povjerenje, pa prema tome djelujte pošteno i transparentno. Zapitajte se i dokle vaš brand doseže, potrebno je da ste prisutni svuda gdje vas potrošači traže. I na kraju ne zaboravite kreativnost, jer upravo ona čini vaš brand upečatljivim i izdvaja ga od ostalih, Inovativan brand uvijek je u prednosti.
Nema komentara:
Objavi komentar